Etykieta z drukarni etigraf zwyciężyła w konkursie Art of Packaging 2024



W dniu 09.09.2024 odbył się finał konkursu ART OF PACKAGING, którego ideą jest wybór najlepszych opakowań zrealizowanych w ciągu ostatniego roku. Konkurs podzielony jest na dwie kategorie. W pierwszej oceniane i nagradzane są realizacje debiutantów, którzy jeszcze szlifują swoje umiejętności i chcą je zaprezentować. W drugiej oceniane są realizacje profesjonalistów: drukarń, klientów i agencji marketingowych. W tym roku po raz pierwszy uczestniczyliśmy w tym konkursie zgłaszając dwie nasze realizacje w kategorii najlepsze opakowanie wykonane w technologii cyfrowej i fleksograficznej. Obie nasze propozycje zostały zakwalifikowane do ścisłego finału, dzięki czemu mieliśmy przyjemność uczestniczyć w uroczystej gali, która odbyła się w poznańskiej filharmonii.

Z dumą możemy się pochwalić, że nasza realizacja etykiety na piwo NEPO Small But Big zwyciężyła w kategorii „Etykieta i opakowanie cyfrowe”. Dla nas jest to wspaniałe wyróżnienie biorąc pod uwagę, że druk cyfrowy w naszej ofercie jest realizowany dopiero od roku. Bardzo dobrze została przyjęta przez JURY również druga nasza propozycja, a mianowicie seria etykiet na kosmetyki solarniane SEVEN SUNS. Niestety w kategorii flekso, w której produkt ten rywalizował była bardzo silna konkurencja i pomimo wielu pozytywnych opinii nie udało nam się zdobyć głównej nagrody.

Poziom zgłoszonych prac w tym roku był bardzo wysoki. Wszystkie realizacje, które zostały wyróżnione zasługiwały na główną nagrodę, tym bardziej cieszymy się z sukcesu. Wszystkim nagrodzonym gratulujemy i już z niecierpliwością czekamy na kolejną edycję.

 
 
Etykieta z drukarni etigraf zwyciężyła w konkursie Art of Packaging 2024
linkedin linkedin YouTube